ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
بر هیچکس پوشیده نیست که استوری یکی از قابلیتهای مهم در بازاریابی اینستاگرام محسوب می شود که ارتباطات و تبادلات زیادی از طریق آن صورت میگیرد. اما این واقعیت که بیش از 400 میلیون نفر روزانه از استوری ها استفاده می کنند، برای آنان که از این نکته بی خبرند، تعجب آور است. گرچه انفجار محبوبیت محتوای داستانی تصادفی نیست. در واقع، اینستاگرام در راستای فراهم آوردن فرصت استفاده از استوری برای برند های تجاری و کاربران به طور یکسان، بسیار تلاش کرده است. ویژگی های تعاملی با کاربر مانند امکان پرسیدن سوال و یا نظرسنجی و رابط های خلاقانه مانند موسیقی، استوریها را از لحاظ محتوا در اینستاگرام حقیقتاً منحصر به فرد ساخته است . همچنین، امکان تبلیغات از طریق استوری ها برای برندها نیز قدرت فروشی که استوری می تواند داشته باشد را نمایان می سازد.
بگذارید به زبان ساده بگویم استوری ها چطور کار میکنند. استوری به عنوان نوعی جانشین برای محتواهای “اسنپ چت” شدند که بعد از مدتی به صورت خودکار از بین میرفتند ، در واقع مفهوم آن به همین سادگی ست. به طور خلاصه، استوری ها به کاربران اجازه می دهند یک سری محتوای متوالی ایجاد کنند که در عرض 24 ساعت پس از ارسال، پاک می شوند. محتوای استوری میتواند عکس یا ویدیو باشد، از جمله ویدئوهایی ایجاد شده از طریق اپلیکیشن بومرنگ.
ولی از همه مهم تر این است که استوری که برای کسب و کار طراحی میشود باید ویژگی های خاصی داشته باشد. باید به گونه ای باشد کاربر به محض دیدن جذب آن شده و موضوع آن را پیگیری کند.
برای مشاهده مشاهده نمونه کارهای طراحی استوری اینستاگرام کلیک کنید |